Monday, March 21, 2011

Teluk Chempedak ~ di waktu malam

    Assalammualaikum...saya sekali lg nk kongsikan bersama dgn korang semua suasana di waktu mlm di teluk chempedak,kuantan @ lebih di kenali sbg TC...kalau korang nk tau,mcm mana meriah nye kat TC nie,ini saya nk tunjuk kan pada korang semua..kebetulan masa saya dtg ke TC nie,kalau tk salah saya XFM ade buat mcm mini konsert kat TC nie..Masa saya sampai kat TC,kalau tk salah XFM br je habis buat mini konsert nie la..maknanye tinggal khemah & pentas je..hehehehehe...jom kita tgk gambar sama2 :-
























Inilah suasana yg ade kat TC..kalau korang nk tau,time nie hujan br je berhenti...so mcm tk brp ramai org sgt laa...ye la br lepas hujan kan...tue yg simen tue nampak basah2 jee....diorg buat mcm kat KL la..ape org panggil tue...haaaa...down town @ up town la...mcm tue jugak kat TC nie...bi9la dh diorg jual mcm nie..mmg rambang mata laa..betul tk?? mesti korang tk tau nk pilih yg mana satu..hehehehehe...Sekian ~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...