Monday, March 21, 2011

A Craft Kitchen ~ Kuantan Parade

Seperti yg saya janjikan pada korang semua,satu hari mcm2 cerita saya nk share dgn korang...still lg di kuantan...Pada hari sabtu ptg saya & mak ayah saya & makcik dan pakcik saya,kitorg pergi ke kuantan parade,pergi survey kabinet dapur rumah...habis tempat kitorg pergi survey..last2 pg ke kuantan parade..cantik dia nye kabinet..nama kedai nie A Craft Kitchen..kalau tk salah kedai nie terletak kat 1st floor..sebelah dgn kedai CELCOM...jom kita tgk kabinet dapur yg ade di A Craft Kitchen nie...




Cantik kan kabinet dapur nie :)








Inilah kedai A Craft Kitchen tue...kitorg duk kat kedai nie berjam2 :D hahahaha....biasalah survey harga,suruh dia buat quotation,tunjuk plan dapur...layanan yg di berikan tip top :) ... Setiap penerangan yg di berikan jelas... So pada sape2 yg baru beli rumah ke,nk buat kabinet..tempat nie sesuai laa utk golongan yg byk duit ( org kaya) hehehehehehe...Sekian ~ Terima Kasih ~


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...