Tuesday, March 22, 2011

Eda Nasi Minyak Tanjung Api ~ Kuantan

     Hi korang..sekali lg saya nk kongsikan dgn korang sarapan pagi yg best di kuantan ade lah dkt tanjung api..kedai nie mmg ramai org..tk putus org datang...kedai makan nie tiap2 hari isnin tutup..so..hari selasa sampai la ke hari sabtu bukak..kedai nie bukak pd jam 7.30 pagi hingga 1 tgh hari...kedai nie mcm2 dia jual...ade nasi minyak + nasi kerabu + nasi lemak + laksa kuah putih...kalau kuah gulai utk nasi minyak mmg besar giler...org yg dtg membeli nasi di sini..tk de nye beli satu @ dua bungkus nasi lemak..smuanye membeli 8 bungkus ke atas...baru nie pd hari ahad saya pergi ade org tue beli skali 14 bungkus...dia beli nasi minyak....mmg byk...org yg dtg di kedai nie bkn org melayu saja tau..org cina pun ramai dtg mkn kat sini...jom saya tunjuk kan nama kedai & ape yg ade di kedai nie..jom..jom..jom...


Inilah nama kedai tue..Eda Yassin


Waktu perniagaan 7.30pagi -1.00 tgh hari..hari isnin tutup




Nasi Kerabu + daging salai + paru goreng sambal


Nasi Kerabu + solok lada + daging salai + paru goreng sambal


Nasi Minyak + Ayam masak merah


Mengiur kan..hehehehe


Nasi kerabu yg tk berapa nk habis..sbb nasi nie byk..sampai ke ptg still kentang


Mcm mana??? korang enjoy tk..ade lg gambar lauk2 utk kedai..tp biasalah..saya pun sudah mengantuk...esok nk keje daa...tp tk pe nanti esok saya akan masuk kan lg gambar nie...bkn itu shj...ade lg yg saya nk kongsikan dgn korang semua...harap korang semua bersabar ye...ade sape2 yg nk bg komen2 kat blog saya nie..jgn malu jgn segan... ok..bye..selamat malam semua...












No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...