Wednesday, March 9, 2016

Hari Wanita Antarabangsa 2016

Kalau nak di ikut kan,aku dah terlewat sehari nie untuk mengucapkan Selamat Hari Wanita Antarabangsa 2016 yang patutnye aku ucap kan semalam laa...tp sbb kan busy tk dapat laa nak update dalam blog...tp hari nie,aku tak de laa nak bercerita panjang lebar bagai..yang nie pun aku dapat petikan nie pun dari Web Kementerian Wanita..Saje nak share-share dengan korang semua..


Hari Wanita Antarabangsa 2016,membawa seribu penfertian Kepada setiap wanita di malaysia,Kerana hari ini merupakan hari penghargaan ke atas sumbangan dan pengorbanan serta perjuangan wanita generasi terdahulu yang menjadi sumber inspirasi wanita masa kini...




Jadinye,macam mak kita juga banyak juga pengorbanan nya...contoh,melahir kan kita,mendidik kita & membesar kan kita,itu juga salah satu pengorbanan yg tk dapat kita balas...di tambah pulak mcm mak aku ade lah ibu tunggal...lagi laa besar pengorbanan nye pada anak2 nye,termasuk la aku...begitu juga mcm makcik-makcik aku..pun sama juga..pengorbanan diorg pun sama jugakla,menghantar anak pergi sekolah,masak,dan lain-lain...itu je laa yg aku nak share pada hari ini :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...