Sunday, December 13, 2015

Big Bad Wolf 2015 The Mines

Semalam ajak cik su pergi big bad wolf...boleh di katakan tiap-tiap tahun pergi..tiap-tiap tahun jugak la duk membeli buku,sbb harga nye murah sangat...tp utk tahun nie nk laa mencari kelainan sikit...kali nie nak membeli buku language...dalam kepala nak beli buku language korea....memang excited la,sbb sblm nie adik aku pergi sana,dia siap dapat beli kamus korea lg...itu duk mencari tue...zaman sekarang nie,language kan penting...1st memang english la kan,kedua kalau tk salah mandarin....tk kisah laa language ape pun..janji dapat beli...heeeee




start dari 4hb hari tue..tamat pd esok hari laa...esok dh last 14hb..diorg akan bukak sampai 12 mlm shj...kalau nk pergi mlm nie still bukak 24 hours...boleh di katakan tiap2 tahun diorg bukak 24 hours...tp setakat nie,blum pernah lg pergi pagi-pagi buta :D hahahahaha























nie magnet..1 RM4 ...kalau 2 RM6,kalau tk salah laa.





Ramai tk ramai orang...



Last2 aku tk beli ape-ape pun,ape yg aku nak tue tk ade...bila pergi ruangan language tue...tk sampai penuh satu meja mcm buku-buku lain...kebanyakkan buku language spanish,italian,vietnam,indonesia..tue pun CD kalau tk salah aku...aku ingat kan ade laa buku exercise utk kita pelajari language nie..sbb kalau beli dekat luar mahal tue...tk pe laa...mungkin next year ade la kot ...hehehehe...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...