Sunday, September 6, 2015

Musim Roti Nan kot!!!!

Boleh dikatakan sekarang tekak nie nak makan roti nan jee...boleh di katakan hampir setiap malam nk makan roti nan...roti nan yg aku maksud kan nie,ade dekat selayang...kedai dia kecik jee...tp memang ramai makan dkt sini...yg buat aku jd tertarik nak makan dekat sini,sebab nan nye mmg lembut...tp lambat skit laa..walaupun lambat,aku mmg setia menunggu :D hahahahaah...org kata sedap,lambat pun tk pe...



kedai nie laa yg aku ckp kan tue..kecik jee kedai nyee...tp dia buat nan nie,mmg laju...ayam tandoori dia pun sedap..aku kalau makan dkt sini dengan cik su,kitorg mmg akan order 3 keping...sbb sedap!!!kalau makan satu,mcm tk berapa nak cukup sangat laa :D hahahahaha mcm mana badan tk naik eaa











niela roti nan cheese nye...yg cair di atas,panas & lembut betul roti nie..mana tk makan setiap malam :D hahahahaha...nanti badan pun mcm nan,gebu gebas gitu :D hahahahaha









haaaa nie mesti korang tk pernah dgr nama nan nie...dekat kedai dia je ade nama nie...nama nan nie plak nan cheese aladdin...beza nye ade lah ade cheese & herbs2 yg di tabur di atas nan nie...memang sesap di makan plak dgn kuah dal..terbaik laa...yg perkenal kan kedai nie dekat aku,sape lagi,bff aku laa,cik su...sebab dekat dengan rumah dia...balik keje,mmg kitorg akan singgah dekat sini :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...